עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות

הייתי שמנה, הייתי אנורקסית ועכשיו אני פשוט דנה.
אני מאמנת כושר, תזונאית, מדריכת פילאטיס ומדריכת איגרוף.
הכי חשוב זה אהבה; לנשמה שלך ולגוף שלך, אל תתאמנו כי אתם רוצים גוף שונה תתאמנו כי זה הדבר הכי טוב לגוף שלכם ואתם אוהבים את הגוף שלכם!
אל תאכלו לרזות, תאכלו להזין את הגוף שלכם.
הטיפ הכי טוב שיש לי לך הוא: כל בוקר צריך להתחיל בזה שאתם אומרים לגוף שלכם שאתם אוהבים אותו.
גוף הוא כמו ילד, הוא צריך אהבה.
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ארכיון
פרסומת
פרסומת
רוצה להשאר מעודכן?

סלט חצילים

16/04/2016 12:50
דנה גת
ללא גלוטן, דיאטה, טבעוני, כושר
אחד הדברים שאני הכי מטיפה להם זה אכילה מרובה של ירקות. איך שלא תסובבו את זה זה בריא!
אני מסתכלת על ירקות כאל המתנות שקיבלנו מאמא טבע והם חלק חשוב מכל דיאטה בריאה.
אחת השאלות הכי תכופות שאני מקבלת זה מה לאכול לארוחת ביניים וזה שאלה נהדרת! למה? כי רוב ההשמנה של אנשים נובעת מאותן ארוחות ביניים שלא מייחסים להם מספיק צומת לב. 
כמה אנשים אתם מכירים שאוכלים בריא? ארוחת בוקר דייסה, ארוחת צהריים מנת פחמימה עם ירקות וחלבון ובערב ירקות וחלבון ועדיין שמנים? אני מכירה מלא כאלה ואחת הסיבות היא כל מה שאוכלים בין לבין.
"חטיפי בריאות" למינהן הם רובם לא אופציה טובה כי הקשר בינהם ובין בריאות הוא מקרי לחלוטין (אבל אחלה דרך לקבל ממכם כסף) וגם כריך זה לא תמיד האופציה המעודפת עלי אז יצרתי לעצמי סלט חצילים לארוחת ביניים של אחרי הצהריים.
 
מצרכים:
2 חצילים חתוכים לקוביות
1 בצל לבן חתוך לקוביות
4 פלפלים אדומים חתוכים קטן
1/2 קילו שעועית ירוקה טריה מאודה
שמן זית
פטרוזיליה

הכנה:
מחממים מחבת גדולה ומוסיפים שמן זית. מוסיפים את החצילים (כן את החצילים קודם) ומבשלים עד שמתרכך ממש. מוסיפים את הפלפלים וממשיכים לבשבל עד שמתרכך מוסיפים את הבצל ושהוא נהיה זהוב מכבים את האש.
בקערה מערבבים עם השעועית ומוסיפים פטרוזיליה לעיטור.
וזהו!
כתיבת תגובה:
שמכם:

אימייל:

קישור:

תגובה:


הקלד את המספר המופיע בתמונה: